Skal du være den næste
Convert QUEEN
Kom med på et 8 ugers gruppeforløb, hvor vi arbejder strategisk med at lave indholdet til din nye hjemmeside, som vil få kunder til at komme til dig – af sig selv.
Du kommer til at sidde med tekster, der beskriver dit produkt/dine ydelser, så dine læsere rent faktisk kan se værdien i det du sælger og de får svar på alle deres spørgsmål.
Nyt hold starter mandag d. 24. marts 2025
OBS!!! KUN 1 plads tilbage!! (d.12. marts 2025)
Jeg blev holdt til ilden

Du er fantastisk til at guide os

Jeg fik en hjemmeside der kunne konvertere

Har du brugt tid og penge på
En hjemmeside du aldrig bruger
Har du brugt tid og penge på, at få lavet en hjemmeside, som du faktisk ikke rigtig bruger?
(Vi kan godt blive enige om, at det er spild af penge hver eneste måned – en hjemmeside er jo ikke gratis at ha’)
- Du skammer dig måske lidt over designet eller at teksterne på siden aldrig rigtig er blevet færdige.
- Du oplever at det er svært at skrive tekster, overskrifter og lave knapper.
- Du tænker måske: Jeg ved SÅ meget omkring dét jeg sælger, men det er RØV svært at få det ned på skrift.
- Der kommer ingen besøgende.
- Der kommer ingen leads.
- Der kommer ikke nogle salg. Og da slet ikke uden, at du har talt eller skrevet med dem på Instagram eller Facebook først.
Ja faktisk har du aldrig prøvet at have tanken, når en ny kunde har booket sig ind hos dig : “Hvor pokker kom du fra?”

Kan du nikke genkendende til noget af dette?
Du har en rigtig flot og fin hjemmeside – Men du forstår simpelthen ikke, hvorfor dine besøgende ikke bliver til kunder i din forretning.
Du kan se, at der kommer besøgende ind på din side via dine annoncer og sociale medier – men de smutter hurtigt igen, uden at have foretaget sig noget.
Du synes at din hjemmeside er grim, rodet eller ufærdig.
Faktisk krummer du tæer, når du hører eller ser, at nogen har været inde og kigge.
Måske du faktisk bliver en smule træt, når du bliver mindet om, at “hjemmeside” står på din to do liste – for du kan ik’ overskue det.
Du har vildt svært ved at forklare, hvad det egentlig er du laver og hvad du sælger i din forretning.
At skulle få dine tanker fra dit hoved og ned på papir føles helt vildt svært!
Når du prøver at forklare det, så ender du med de samme kringlede formuleringer, som bare ikke sidder i skabet.
Du har prøvet at bygge din forretning UDEN en hjemmeside.
Måske du har prøvet at skrive til folk på Facebook, lavet et evergreen webinar, ringet dine leads op eller brugt TIMER på Instagram.
Hårdt arbejde som ikke lønner sig medmindre du gør en indsats.
Møg vigtig info omkring din hjemmeside
En hjemmeside skaffer ikke kunder automatisk
… Bare fordi du får den lavet – og hvor der ikke er tænkt over indholdet.
Du kan ikke bare få lavet en hjemmeside og bummelum; så kommer det væltende med kunder.
Du drømmer ikke om, hvor mange annoncer jeg har set fra webdesignere, der skriver: “Få en hjemmeside, der kan skaffe kunder”.
Det vil være det samme som at sige: “Køb dette mega-dyre køkken og lav gourmetmad”
Det er der ikke nogen, der kan love dig. For en hjemmeside er MEGET mere end blot et pænt design.
Din hjemmeside er en afspejlning af din forretning. Et butiksvindue, der viser de varer du har på hylderne og viser kunderne præcis, hvad de kan kan købe hos dig.
Alt dette lærer du på forløbet
Hvad skal der til for, at du får en hjemmeside, der kan skaffe kunder automatisk?
Styr på målgruppen og hvad du sælger
Du skal kende din målgruppe helt vildt godt. Jo bedre du kan komme ind i hovedet på din drømmekunde - jo bedre kan du skrive tekster, hvor de forstår dit budskab. Derudover skal du selvfølgelig være HELT skarp på dit produkt. Både hvad det indeholder, hvilke udbytter der er og hvilken værdi det skaber for din kunde.
lær at skriv tekster, der bliver læst og sælger
Du skal lære at skrive tekster, der rent faktisk bliver læst og forstået. Det handler både om sproget, budskaberne, overskrifter og selve opsætningen af teksten. En god tekst er uden fluff, uden lange afsnit og med overskrifter der både fungerer som pejlemærker, fanger læseren og skaber nysgerrighed. På forløbet lærer du, hvordan man skriver en god tekst + du får en skabelon fra mig, der gør skriveprocessen nemmere.
Byg din hjemmeside strategisk og brugervenligt
Du lærer hvad der skal til for, at lave en brugervenlig hjemmeside og hvad du skal være opmærksom på ift. de besøgende der kommer ind. Du lærer om salgstragten. Dine besøgende er nemlig både varme og kolde kunder. Forskellen er, at de er forskellige steder i deres beslutningsproces, og det er forskelligt, hvilke spørgsmål de leder efter svar på. Din hjemmeside skal kunne besvare alle spørgsmål - for alle kunder - uanset hvor de er i deres beslutningsproces.
Der skal opsættes forskellige konverteringer
Én ting er, at du har tekster der bliver læst og forstået af dine besøgende. Men det kan du ikke bruge til noget, hvis ikke du har opsat konverteringer på din hjemmeside. På forløbet lærer jeg dig hvilke former for knapper og konverteringer du kan opsætte. Derudover har vi et modul, hvor vi brainstormer på freebies til dine landingpages (dvs. vi taler om, hvordan du kommer igang med nyhedsbrev). De freebies du laver kan du også bruge til din markedsføring. 2 fluer med 1 smæk!
den røde tråd (design)
Det visuelle er vigtigt. Både for at du har en hjemmeside, der er pæn. Men også fordi din visuelle identitet viser DIG og din forretning. Det er super vigtigt, at du har en hjemmeside, der er autentisk og hvor dine besøgende kan mærke dig. Samtidig skal den se professionel ud, så de ser dig som ekspert og tager dig seriøst. På forløbet lærer du, hvordan du laver et designmanus - som du også kan bruge i din markedsføring.
SEO
Vidste du godt, at når du arbejder med konverteringsoptimering, så er det faktisk også en form for SEO? Google elsker nemlig hjemmesider, der er brugervenlige og hvor de besøgende bliver hængende. Når dine besøgende kan finde rundt, sidder teksterne lige i skabet, og siden loader hurtigt, så tænker Google: “Wow, den her side skal længere op i søgeresultaterne!”Google ser nemlig din hjemmeside som et sted, hvor de besøgende finder svar på det de leder efter.
Det er spot on nu

Du spejler os

Luksus med feedback

Hvad får du egentlig på forløbet?
8 moduler
Nyt modul hver mandag kl. 10.00.
Videoerne varer mellem 5 og 40 minutter, alt efter emne. Men bare rolig! Undervisningen er let at forstå og der er masser af Maria-humor.
1 ugentlig workalong
Hver tirsdag fra kl. 10 -12.
Hvor du får tid til at abejde med ugens opgaver, stille spørgsmål og få hjælp.
Jeg VIL ha’, at du får lavet opgaverne. Derfor holder vi workalongs – som jeg virkelig anbefaler at du deltager på.
Feedback på tekster
Yeees. Du får feedback fra mig på alle de tekster du skriver. Dvs. ikke nok med at jeg lærer dig, hvordan du skriver OG giver dig skabeloner, så får du også min feedback. (deadline hver søndag)
Afslutningsfest hos mig
Fredag d. 23. maj kl. 10 – 16 afholder jeg en fysisk afslutningsfest. Her vil der være hemmelig undervisning i effektiv markedsføring, der vil komme en fotograf og du vil få serveret tapas og et lille glas
Lukket Facebookgruppe
Jeg vil faktis sige, at det er det fedeste ved at være på et gruppeforløb. Specielt når man er solo-selvstændig. Du kommer til at være sammen online med en masse andre skønne selvstændige i samme båd som dig.
30% RABAT på hjemmeside
Når du er færdig med forløbet så har du: alle tekster, knapper, din menu, billeder, farver og fonte. Dvs. du har faktisk en helt færdig plan. Det eneste der mangler er; at få det sat op teknisk.
ALLE der deltager på forløbet kan få lavet et skræddersyet tilbud OG få 30% rabat!
Fotograf pakke
Alle der tilmelder sig inden d. 9. marts får en gratis fotograf pakke til en værdi á 2.500 kr. ex. moms.
Billederne tages d. 23. maj til afslutningsfesten.
Efter fristen kan pakken tilkøbes til 2.500 kr. ex. moms
BONUSSER og deadlines
Under hele forløbet vil der være deadlines. Dette er for at alle følges ad OG for at give dig motivation til at aflevere.
Du får også lækre bonusser: SEO-kursus v. Amalie Benner, ChatGPT undervisning, lav din egen designmanual og undervisning i Google Analytics.
Og så får du selvfølgelig
Nogle mega fede bonusser!
Du får faktisk hele 5 fantastiske bonusser – Men du skal være hurtig.
For bonusserne forsvinder nemlig jo tættere vi kommer på KICK-OFF.
Gratis fotografpakke til en værdi af 2.500 kr. udløber d. 7. marts 2025 (er udløbet)
BONUS 1: SEO Modul
Skønne Amalie (a.k.a SEO ekspert) har lavet et modul til dig, hvor du lærer: hvad SEO er, hvordan man laver en søgeordsanalyse, intro til search console, intro til ubersuggest og en gennemgang af SEO til WordPress.
BONUS 2: testimonials
Har du nogensinde tænkt: “Hvordan får jeg kunderne til at sige noget, der virkelig sælger mit produkt?” ! I testimonial-undervisningen lærer du nemlig at få de slags udtalelser, der ikke bare lyder nice, men som rent faktisk får dine potentielle kunder til at tænke: “Yes, det her er lige mig!” Vi dykker ned i, hvordan du spørger kunderne på den rigtige måde, hvad du skal undgå, og hvordan du bruger testimonials strategisk – både på din hjemmeside og i din markedsføring.
BONUS 3: Designmanual
I dette modul lærer jeg dig hvordan du laver en designmanual. Du kommer til at gennemgå: De 4 vigtigste punkter indenfor grafisk design (autencitet, stemning, match og at fremstå professionel), mine bedste tips til, hvordan du opsætter en tekst pænt grafisk og så den samtidig er nem at læse , hvordan du får en professionel hjemmeside, der ser pæn ud samt udstråler dig, og eksempler på en god og dårlig hjemmeside
BONUS 4: Chatgpt modul
Sidste gang var der virkelig snak om Marius... Ja altså min ChatGPT assistent. Min assistent der er blevet så god, at han rent faktisk lyder som mig og dermed sparer mig MANGE timers arbejde på at formulere tekster og content. Jeg har ALDRIG kunne få chatGPT til at give mig nogle gode svar eller tekster. Det lød altid helt forkert og lugtede langt væk af kunstig intelligens. Men jeg har f@nme knækket koden og lærer dig det i dette bonus modul.
Bonus 5: Gratis fotograf pakke!
Men kun til dig, der når at tilmelde dig INDEN d. 1. februar 2025. Vi får nemlig besøg af min fotograf til afslutingsfesten og hun har lovet mig at tage nogle gode billeder af deltagerne på CQ rundt omkring på min gård, så de har nogle professionelle billeder til deres nye hjemmesider. (værdi 2.500 kr. ex. moms)
Stor succes

Du er virkelig skarp

Luksus med feedback

Det kræver en indsats fra dig men..
Du bliver taget i hånden hele vejen
Convert Queen forløbet er for dig der vil:
- Lære at skrive gode tekster (som du også kan bruge, når du skriver tekster til din markedsføring)
- Have en hjemmeside, der rent faktisk sælger
- Blive skarp på ALLE tekster til din hjemmeside
- Være mere skarp på SEO og synlighed på Google
- Have styr på din visuelle identitet
- Ind i min inner-circle og have en wingwoman
- Have en hjemmeside du er stolt af
- Skabe et AKTIV i din forretning (når det først er sat op – så kører det)
- Holdes i hånden (det bliver du ved workalongs, du kan skrive til mig altid og du får feedback fra mig på alle tekster du skriver)
- På et forløb, hvor du virkelig lærer meget, får mulighed for at arbejde i dybden, men hvor vi samtidig har det sjovt!

Hvordan foregår tilmelding?
Nu læser du (måske) noget træls – men du kan ikke bare tilmelde dig forløbet.
For at få en plads på forløbet skal du sende en ansøgning via nedenstående formular.
Udfyld ansøgning
Ansøgningen finder du nedenfor.
Har du spørgsmål eller vil du gerne tale med mig inden du ansøger, så send mig en mail på mk@mk-online.dk eller en sms på 42 16 80 38
Du får en mail fra mig
Du får en mail fra mig, når jeg har læst din ansøgning.
Har du fået en plads på forløbet vil mailen indeholde en faktura, oversigt over alle moduler, link til Facebookgruppen og andre praktiske oplysninger.
Du får adgang til bonusmoduler og DOCS
Når du har betalt (første) faktura, får du adgang til alle dine bonusmoduler og kan gå i gang med at arbejde med det samme.
Du får også et link til dit Google Docs, hvor du samler alle opgaver og tekster – og hvor jeg giver dig feedback
KICK-OFF d. 24. marts kl. 10.00
Du sætter KICK-OFF i din kalender.
KICK-OFF foregeår live på zoom, hvor der vil være undervisning og de første opgaver (som vi løser sammen). Herefter vil der blive frigivet modul 2. Så sæt hele dagen af.
Ansøg om en plads
Pris og ratebetaling
Alle priser er ex. moms
Bestem selv rater
- 1. rate ved tilmelding
- Bestem SELV hvor mange rater
- Op til 12 rater
- Pris pr. opkrævning (rate) 50 kr.
Well.. Hvis du absolut skal vide alt
Læs om alle modulerne her
Vi skal igennem 8 sindssygt fede moduler (+ 4 bonus moduler, som du får adgang til med det samme – læs om bonusserne og hvornår de udløber HER)
Der kommer nyt modul ud hver mandag (bortset fra når vi skal skrive salgssider – det er der sat 3 uger af til).
Hver tirsdag fra 10- 12
vil der være workalong, hvor du får lavet dine ting OG har mulighed for at stille mig spørgsmål.
Er du nysgerrig på, hvad modulerne indeholder?
Så læs mere dybdegående om dem her!
Det første modul er faktisk en KICK-OFF, der foregår live. Sæt allerede datoen i din kalender nu: Mandag d. 17. februar kl. 10.00 – 13.00 OG kl. 19.00 – 22.00
På KICK-OFF gennemgår jeg de 3 første opgaver og du får tid til at lave opgaverne efterfølgende.
KICK OFF er SUPER vigtig – vi skal nemlig lave et stykke meget vigtigt forarbejde, som udvikler sig til dine LÆKRE tekster.
Du vil her få 3 opgaver som du skal løse og som du får tid til at lave med det samme.
Det er en række spørgsmål som du skal besvare. Vi tager 1 ad gangen.
Når du har svaret på alle spørgsmålene, vil du få feedback fra mig. Det betyder, at jeg læser alle dine svar igennem og stiller spørgsmål, der gør, at dine svar bliver endnu mere dybdegående og skarpe.
Din menu er helt afgørende for din hjemmeside – det er her, dine besøgende starter.
Hvis de ikke kan finde rundt, skrider de igen, og du mister potentielle kunder.
I modul 2 lærer du, hvordan du laver en menu, der er enkel, brugervenlig og overskuelig, men stadig powerful nok til at guide dine besøgende hen til dét de leder efter.
Vi skal kigge på, hvordan du bygger en menu, der passer perfekt til din målgruppe, og hvordan du prioriterer indholdet, så folk nemt finder dét, de leder efter.
Du vil også lære hvilke sider der “skal” være der, og du får en sjov praktisk øvelse til at lave din menu (der gør opgaven noooget nemmere)
Din hjemmeside er intet værd, hvis dine besøgende bare kigger lidt rundt og smutter igen.
I dette modul lærer du om salgstragten – din hemmelige opskrift på at få de besøgende til at gå fra “jeg kigger bare” til “klar til at købe.”
Du lærer, hvordan din hjemmeside ikke kun skal tiltrække besøgende, men også hjælpe dem med at tage næste skridt. Og selvom vi ikke går i dybden med markedsføring på forløbet, får du forståelsen af, hvordan markedsføring og konverteringsrate hænger sammen.
Du lærer dette på modulet:
- Hvad en salgstragt er, og hvorfor den er så vigtig.
- Hvordan du møder dine besøgende dér, hvor de er – kolde, lune eller varme – og guider dem videre uden at være pushy.
- Hvordan du sørger for, at din hjemmeside hjælper dig med at sælge, uden at det føles som hårdt arbejde.
Der er tre opgaver i dette modul, som hjælper dig med at:
- Få helt styr på, hvordan du bygger en salgstragt, der virker.
- Tilpasse teksterne og din hjemmeside, så de rammer forskellige typer besøgende.
- Varme dine besøgende op, så de bliver klar til at handle – på deres præmisser.
Nu skal vi lave de vigtigste tekster på din hjemmeside – dine salgssider. And this is where the magic happens!
I dette modul lærer du at skrive en salgsside, der fanger dine besøgendes opmærksomhed og leder dem hele vejen til “køb.”
Dine salgssider har tre klare mål:
- At fange dine besøgende – allerede i toppen af siden.
- At fastholde dem – så de bliver hængende hele vejen ned.
- At få dem til at handle – uden at de tøver.
For at gøre det ekstra nemt, får du en skabelon, der viser dig trin for trin, hvordan du bygger dine tekster op strategisk.
Jeg viser dig også, hvordan du undgår skriveblokering – du får nemlig en ChatGPT-prompt fra mig – så du kommer aldrig til at sidde og stirre på en tom skærm igen.
Når du er færdig med din tekst, tager jeg et kig på den og giver dig konkret feedback, så din salgsside bliver skarpere og mere sælgende end nogensinde.
Efter dette modul har du:
- En salgsside, der rent faktisk virker.
- Redskaber til at skrive tekster, du kan bruge igen og igen.
- Selvtillid til at sælge dine ydelser – uden at lyde for “sælger-agtig.”
Du har skrevet en masse gode tekster til din hjemmeside, men vi er slet ikke færdige endnu! Nu skal vi sørge for, at dine besøgende faktisk gør noget, når de læser dem. Det handler om overskrifter, der fanger, og knapper, der får folk til at trykke. For helt ærligt, hvis de bare læser uden at handle, hvad får du så ud af det?
I det her modul lærer du, hvordan du skriver overskrifter, der skaber nysgerrighed, og CTA’er, der får dine besøgende til at tage næste skridt – hvad end det er at klikke videre, tilmelde sig din freebie eller købe af dig.
Vi sørger for, at din hjemmeside ikke bare er flot, men faktisk konverterer (yes endelig!).
Der findes et trick, der kan få din konverteringsrate til at stige til vejrs.
I dette modul fortæller jeg dig, hvad det er og du får undervisning i, hvordan du gør det.
Okay…. Jeg siger det nu.
Du skal have en freebie på hver af dine landingpages. Men ikke bare hvilken som helst freebie..
Bare rolig – jeg lærer dig det i dette modul.
Det mest forfærdelige, der kan ske, når du har skrevet dine fantastiske tekster er; at de bliver sat helt forfærdeligt op.
Der er ingen der gider at læse på en hjemmeside, der er rodet eller hvor teksten står i en lang smørere.
I det her modul lærer du, hvordan du tilpasser din tekst, så det ser pænt ud grafisk og gør det nemmere for dine besøgende at komme igennem dine sider.
Bare rolig – Det kræver INTET teknik.
Vi sætter prikken over i’et og laver dine resterende sider, som binder hele din hjemmeside sammen.
I dette modul får du 4 videoer, der lærer dig, hvordan du skriver teksterne til nogle virkelig vigtige sider på din hjemmeside.
Om-siden:
Din om-side handler ikke kun om dig – den handler om din drømmekunde. Vi skriver en tekst, der skaber forbindelse og får kunderne til at tænke: “Hende her vil jeg arbejde med!”
Forsiden:
Forsiden skal fange opmærksomheden og få dine besøgende til at klikke videre. Du lærer, hvordan du bygger en dynamisk og engagerende forside, der holder folk på din hjemmeside.
Kontaktsiden:
En god kontaktside gør det nemt for dine kunder at tage kontakt. Vi gennemgår forskellige kontaktmuligheder og hvordan du gør siden personlig og professionel.
Afklaringssamtalen:
Har du en afklaringssamtale? Så skal den have sin egen side. Vi skriver en tekst, der hjælper potentielle kunder til at tage det sidste skridt og booke en samtale.
Fredag d. 23. maj kl. 10.00 – 16.00 er der afslutningsfest!
Dagens program:
Kl. 10.00: Kaffe, te og sødt
Kl. 10.30: Hemmelig undervisning i effektiv markedsførings
Kl. 11.30: Pause og frokost (tapas og et lille glas)
Kl. 12.00: Fotografering, netværking og HYGGE
Praktiske oplysninger:
Adresse: Gludstedvej 22, 7361 Hampen.
(Eller søg efter MK Online på Google Maps)
Vidste du godt, at når du arbejder med din hjemmeside, som du gør på dette forløb, så har det også en positiv indvirkning på dine placeringer på Google?
Forestil dig lige, at du er Google…
… Din vigtigste opgave er at gøre dine brugere (altså dem der søger på Google) glade. Når nogen søger, forventer de hurtigt at finde det, de leder efter – og hvis de ikke gør, bliver de skuffede.
Og hvad sker der, hvis brugere ALDRIG kan finde svar på deres spørgsmål, når de søger på Google? Så vil de måske vælge at bruge Bing i stedet for..
Derfor belønner Google hjemmesider, der gør deres brugere glade (som du kommer til på dette forløb)
Hvis din hjemmeside:
- Er nem at navigere, så folk finder det, de søger.
- Har relevant indhold, der giver klare svar på det som brugerne søger på
- Får de besøgende til at klikke, da dine besøgende er nysgerrige efter mere info
… Så tænker Google: “Den her side gør vores brugere tilfredse!”
Og hvad gør de så?
De belønner dig med bedre placeringer i søgeresultaterne.
Men hvis din hjemmeside får dine besøgende til at smutte hurtigt igen, fordi de ikke læser dine tekster eller klikker på dine knapper, så vil Google tænke: “Hmm, folk finder IKKE svar på det de søger,” og så daler du i rangering.
Summasumarum; du gør allerede en masse godt for dine placeringer. Men du kan gøre mere. Derfor har Amalie fra Amaliebennerkommuniaktion lavet et bonus modul til dig i, hvordan du laver SEO på din hjemmeside.
Vidste du, at en god testimonial faktisk IKKE altid er en god testimonial? Ja, det er rigtigt! 5 stjerner og pæne ord er ikke nok (chok!)
I dette modul lærer du, hvad der virkelig gør en testimonial god – og hvordan du skaffer dem, der får dine besøgende til at tænke: “Wow, hvis hun kan hjælpe dem, så kan hun også hjælpe mig!”
Jeg lærer dig, hvordan du nemt får dine kunder til at dele deres oplevelser (uden akavet small talk eller hov-jeg-har-glemt-at-bede-om-en-testimonal-mail).
Du lærer hvordan du bruger testimonials på din hjemmeside, så de ikke bare pynter, men faktisk hjælper dig med at få flere kunder.
Kort sagt: du lærer hvad er en ægte god testimonial er, hvordan du skaffer dem, hvad du skal spørge om (du får en LANG liste med spørgsmål fra mig) og et hemmeligt trick til, hvordan du får dine kunder til rent faktisk at give dig en.
“Jeg vil bare gerne have en hjemmeside, der er pæn”
Ja.. Det ved jeg.. Og lige præcis af dén årsag, har jeg lavet dette modul, hvor du lærer, hvordan du laver din egen visuelle identitet – Noget du selvfølgelig kan tage med dig over i din markedsføring – så du skaber en rød tråd.
I det her modul lærer du hvordan du finder frem til din visuelle identitet (og den røde tråd) på din hjemmeside, så denikke bare ser skarp ud, men som også konverterer!
Jeg deler mine hemmelige grafiker-tricks, så du slipper for “tekst-murene” og får en side, der både fanger og fastholder dine besøgende. Og hvor du samtidig får en smuk side, du stolt kan linke til.
Vi snakker om, hvordan du vælger det rigtige look, der matcher både din personlighed og dit brand, så du skiller dig ud og ser top-professionel ud.
Der var engang, hvor jeg virkelig ikke kunne fordrage ChatGPT og jeg fattede IKKE en meter af, hvorfor folk var så begejstret..
Men det var indtil, at jeg knækkede koden til, hvordan ChatGPT fungerer og hvordan jeg kan få “ham” til at skrive ligeså godt som mig!
Ja faktisk så godt, at jeg vil vædde med, at du IKKE kan finde de steder i teksten på hele denne landingpage, hvor jeg har brugt ChatGPT.
Som en bonus (indtil d. 24. december) får du modulet “Lav din egen copy-writer assistent”, hvor du lærer, hvordan du får chatGPT til rent faktisk at skrive GODT.
Indtil d. 17. december er dette en del af pakken!
Dvs. du får en bonus til en værdi af 1.850 kr. ex. moms!
Du får altså 5-10 professionelle og redigerede billeder til din hjemmeside.
Billederne tages fredag d. 7. marts ude hos mig til afslutningsfesten.
Husk at medbringe lidt forskelligt tøj (det skal være hurtigt at skifte) og evt. en rekvisit (notesbog, yogatæppe, konfettirør – kun din fantasi sætter grænser).
Køb pakken for: 1.850 kr.
(Tilmelder du dig forløbet inden d. 24. december er pakken inkl. i prisen!)
Jeg havde 11 med sidst - Her er hvad de sagde











FAQ
Der er KICK-OFF både om dagen og om aftenen – Hvis ingen af tidspunkterne passer dig, så vil der være replay. Men jeg anbefaler virkelig at du kommer med live.
Workalongs er en ekstra service og er valgfrit. Hvis du ikke kan komme med på workalongs, vil der også være replay af dem, som du kan se, når det passer dig.
Jamen mister jeg ikke en masse værdi ved ikke at være med LIVE?
Det er altid en god idé at være med live, fordi det er med til at sikre, at du får tingene gjort. Workalongs er ikke “magiske”. Workalongs er et tilbud til dig og et åbent rum, som du kan sætte i din kalender, for at sikre at du får tingene gjort. Kan du ikke komme med så anbefaler jeg, at du sætter tid af på et andet tidspunkt til at lave opgaverne og skrive dine tekster.
Størstedelen af forløbet er online så alle kan være med uanset hvor i landet de sidder.
DOG holder jeg en fysisk afslutningsfest, hvor alle deltagere er inviteret.
Dette er også et ekstra tilbud og det er helt op til dig, om du vil med eller ej.
Den fysiske dag er for at netværke, få sparring fra mig, få taget billeder af min fotograf og derudover laver jeg en hemmelig undervisning i effektiv markedsføring.
Denne undervisning vil ikke blive optaget og er kun for dem der deltager på dagen.
Hvor lang tid bruger du på at skrive en tekst?
Nogen bruger 1 time om ugen – andre bruger 5.
Det kommer helt an på, hvor meget du gerne vil have ud af forløbet, hvor lang tid du bruger på det.
Videoerne på kurset tager mellem 5 og 40 minutter.
Workalongs tager 2 timer.
Herefter skal du sætte 1 time af, til at lave korrektur efter min 1:1 feedback.
Det her forløb er ikke et quick fix. Jeg forventer at hvis du deltager, så engagerer du dig også i forløbet og du afleverer dine “lektier” til tiden.
Hver mandag bliver der frigivet et modul som du skal se. Det vil være en video og en opgave.
Tirsdage vil der være workalong – Dette er frivilligt.
Søndag vil der være deadline for aflevering af opgaver og tekster.
Mandag vil jeg give 1:1 feedback på dine tekster/opgaver, og der vil blive frigivet et nyt modul.
Hvis du allerede ved halvdelen, så bliver forløbet nemmere for dig. Udbyttet vil blive det samme som for alle de andre. Du vil nemlig lære dén halvdel, der gør, at dine besøgende bliver ti kunder i din forretning, gennem din hjemmeside.
Ikke for at lyde arrogant ment… Hvis du var så god til at skrive omkring dine ydelser og til din målgruppe, så ville du ikke sidde og læse med her og være interesset i, at få en hjemmeside, der kan noget, som den ikke kan i dag 😉 *smiler*
Helt perfekt! Så sender du bare alt dét du har til mig og får feedback på dét. Hvem ved, måske jeg kan give dig nogle indsigter du ikke havde før omkring din målgruppe?
Selvom du har arbejdet meget med din målgruppe og dine produkter, så har du ikke arbejdet nok med, hvordan du kommunikere til dem og du ved heller ikke, hvad der skal til (rent strategisk) for, at du kan få en hjemmeside der sælger.
Det er altid et spørgsmål omkring prioritering.
Du skal bruge penge, for at tjene penge.
Hvor mange salg, skal du have før beløbet har tjent sig ind igen?
Det er salgsargumenter, som jeg kunne komme med til dig. Jeg vil nu hellere være ærlig. Hvis du synes at forløbet er for dyrt eller hvis du ikke har pengene, så er det fordi du ikke finder det vigtigt nok. Jeg kommer ikke til at prøve at overbevise dig om, at du skal købe det her pga. “det og det og det”. Faktisk vil jeg hellere tale med dig, som kan se værdien og som forstår, at det her forløb er en langsigtet investering i et stærkt fundament, som skal gøre at du får mere ud af den trafik du sender ind på din hjemmeside.